Als je houdt van een goeie woordspeling én geweldig lekker eten, dan zit je goed bij Louis Broos van Le Oui!
Deze man runt zijn restaurant(je) aan het Hendrik Conscience Plein helemaal zelf, en dat is op z’n minst indrukwekkend. Zeker als je weet dat hij dan ook nog eens heel wat fermenten en sauzen zélf maakt! 🙌
Een vijfgangenmenu lang worden we verwend met verrassende bereidingen, lekkere wijnen en zelfs hier en daar een leuke anekdote van de chef/sommelier/host/zaakvoerder himself, een geweldige ervaring! De ingrediënten zijn eenvoudig, de gerechten ‘layered’, met veel smaak, textuur en fraîcheur. Formidabel! Merci Louis 🫡
Tag









