Dé sashimi van mijn leven (en daar ga ik niet licht over, want ik ben al in Japan geweest) at ik zolang bij Izumi.
Al jaren een vaste waarde in Antwerpen, en na mijn grote Japan-reis moest ik uiteraard ook nog eens gaan eten bij Izumi!
En ja hoor, het is echt een stukje Tokio in Antwerpen. De sashimi is fenomenaal: zo vers, zo puur, zo smaakvol. Ook zeer lekker: de tempura-oesters met ponzu en de aubergine met miso. Een masterclass umami door de grootmeesters. Ik laat me er gewillig enkele verschillende glazen sake bij schenken. Kanpai!
ごちそうさまでした @izumi_antwerpen 🙏🏻










