Dé sashimi van mijn leven (en daar ga ik niet licht over, want ik ben al in Japan geweest) at ik zolang bij Izumi.
Al jaren een vaste waarde in Antwerpen, en na mijn grote Japan-reis moest ik uiteraard ook nog eens gaan eten bij Izumi!
En ja hoor, het is echt een stukje Tokio in Antwerpen. De sashimi is fenomenaal: zo vers, zo puur, zo smaakvol. Ook zeer lekker: de tempura-oesters met ponzu en de aubergine met miso. Een masterclass umami door de grootmeesters. Ik laat me er gewillig enkele verschillende glazen sake bij schenken. Kanpai!
ごちそうさまでした @izumi_antwerpen 🙏🏻

Praktische info

Website: http://izumi.be/

Rating:

Prijsklasse:

Adres: Beeldhouwersstraat 44 2000 Antwerpen (Zuid)

Auteur

Culinair redactrice, freelance copywriter, blogger bij restaurantwerpen.be, enthousiaste restaurantbezoeker, receptontwikkelaar, hongerige reiziger,… Als het maar met lekker en goed eten te maken heeft!

Schrijf Een Reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.